Home Ingrepen buikcorrectie

NOOD AAN EEN BUIKCORRECTIE

Er is helaas geen ontkomen aan een buikcorrectie wanneer de vorm van de buikwand na verloop van tijd verandert. Je eigen levenswijze, de ouderdom, lichaamsbouw, erfelijkheid, een zwangerschap en gewichtsschommelingen zijn de grootste boosdoeners van de teloorgang van wat misschien ooit wel uw strakke buik was.

Mensen schamen zich soms voor hun zogenaamde hangbuik of zwangerschapsstriemen wanneer ze geen passende kledij vinden. Of wanneer ze ten onrechte aangesproken worden over bijvoorbeeld een zwangerschap. Van lichamelijke problemen zoals rugpijn ten gevolge van een verkeerde belasting van de lendenspieren hebben anderen dan weer last. Maar ook huidinfecties ter hoogte van de huidplooien kunnen een reden zijn.

EEN BUIKCORRECTIE (BUIKOPERATIE) BIEDT DE OPLOSSING

In al deze gevallen kan een buikcorrectie de buikwand corrigeren. Afhankelijk van de grootte en plaats van de vetophoping , de rechte buikwandspieren en de huidelasticiteit, kan in samenspraak met de chirurg geopteerd worden voor een mini buikwandcorrectie. Deze eventueel in combinatie met eenliposuctie of een totale buikwandplastiek.

Een buikcorrectie is geen oplossing om af te vallen! Overgewicht vergroot immers het risico op complicaties. Bij een ‘normaal’ gewicht is het resultaat van een buikcorrectie dan ook veel mooier.

Wanneer je als patiënt nog een zwangerschapswens koestert, is het van belang dit op het eerste consult te vermelden. Wij garanderen u na de buikoperatie een strakke buik die gezien mag worden.

BUIKCORRECTIE: prijs

Klik hier om meer info te ontvangen over de prijs van een buikcorrectie.

Buik: Prijs

Mini buikwandcorrectie 3450